Seguidors

Aquest any m'hi poso... I m'hi poso!



Hola!

Com han anat les festes? Encara estàs passant la ressaca? Ara ja només queda el tortell i podrem deixar de menjar com a marrans i agafar boli i llibreta per encetar, un any més, la llista de propòsits per al nou any. 

La meva no és gens original, ja que cada any fallo en el mateix... Glups... Però la clau es troba en no desistir mai, així que allà va:  

Llegir més: Senzill no? Aquest any he llegit molt menys del que volia, malgrat haver tingut força temps. No sé si aquest any ho aconseguiré ni si tindré tant de temps com voldria, ja que la meva vida ara mateix es troba en un “impasse” que no se ben bé on em porta; però tinc ben clar que tots els moments possibles els vull dedicar a allò que em faci feliç.
 
Llegir més clàssics: cada any m’ho proposo i cada any em queda pendent. El volum de novetats que surten al mercat és aclaparador i és impossible no tornar-se boig al trepitjar una llibreria. Aquest any, però, intentaré no deixar-me cegar per tots els libres nous que se’m posin al davant i llegir al menys tres clàssics de la literatura universal. Que la cultura te l’has de currar!
 
Llegir més en català: tots els grans autors diuen que llegint és com veritablement s’aprèn a escriure. Des que visc a Alemanya llegeixo molt més en castellà, no sabria dir per què, i m’ho noto en la fluïdesa a l’hora d’escriure.
 
Donar-li canya al bloc: aquest és el meu darrer propòsit, però no el menys important. Vull continuar publicant com a mínim un cop a la setmana i posar-me les piles amb les Newsletters. A més a més, vull aconseguir donar-li una empenta al comptador de seguidors. Per això, en aquest punt m’aniria molt bé la teva ajuda. Què podria millorar? Què trobes a faltar? Què no t’agrada del bloc? No et tallis, que de les crítiques (constructives i respectuoses, això si) sempre se n’aprèn, i jo tinc moltes ganes de seguir aprenent! 

Doncs això és tot per ara, espero els teus comentaris i fins a la propera ens anem seguint per les xarxes socials! Que tinguis una setmana plena de lectures meravelloses!

Comentaris

Entrades populars