Seguidors

Presentació oficial

Abans de tot vull aclarir que no sóc una persona narcisista, però volia aprofitar aquesta primera entrada per a presentar-me. Els llibres són una de les meves grans passions, no només perquè m’agradi llegir, sinó perquè per a mi són un vici que m’agradaria compartir amb tots els qui estigueu interessats. ¿Què hi trobareu aquí? Ressenyes, noticies, curiositats… Tot allò que em sembli interessant.

Potser us esteu preguntant el per què del nom del bloc quan aquest és en b/n. Doncs perquè crec que els continguts, és a dir, els llibres, són una font de colors inesgotable. Sóc cursi, ho sé, però hi puc fer després de tants anys.

Blocs de literatura n’hi ha molts, i el meu no és pas millor que els altres, però fer una ullada una costa res ;) . I si, a més, voleu participar enviant comentaris, suggerint temes o publicant les vostres pròpies ressenyes, a mi em fareu d’allò més feliç.

Si voleu enviar qualsevol comentari o pregunta, podeu fer-ho a través dels posts o bé enviant un correu a: enquatricromia@outlook.com.

Gràcies i fins la propera!

Comentaris

Entrades populars