Seguidors

Sorpresa, sorpresa…

Avui tinc una molt bona notícia! Perquè enquatricromia ha estrenat una secció al programa 80 grams de Ràdio Ciutat de Badalona. En primer lloc, vull donar-li les gràcies a la Laura Garcia, directora i locutora d’aquest fantàstic programa que tracta sobre el món de la literatura i, especialment, sobre la literatura feta a casa nostra. Com deia, li vull donar les gràcies per la oportunitat de participar al programa de la setmana passada i poder aprendre d’ella tant com vaig poder.

La secció es diu El bloc de la Bea i en ella he volgut destacar un dels llibres que més m’ha apassionat en els darrers mesos: Kàrvadan. La llegenda de l’impostor, la primera incursió en la novel·la del dramaturg, professor i gran professional, Carles Batlle.


El programa s’emet tots els diumenges a les 9 del matí per Ràdio Ciutat de Badalona i el podeu seguir per internet. Jo de vosaltres no me’l perdria ni una setmana, perquè és la millor manera d’estar al dia de l’actualitat literària al nostre país!

PD: És el meu primer cop en un magazín de ràdio, així que tingueu compassió de mi!

Comentaris

Entrades populars