Seguidors

La llibreria del senyor Penombra oberta 24 hores

Amsterdam publica la primera novel·la de Robin Sloan, 
un dels escriptors nord-americans més prometedors





Comparteixo amb vosaltres una altra novetat i aquesta és de les que m’apassionen perquè parla sobre llibreters, lectors i les seves lectures. 


«Les prestatgeries s’atapeïen les unes contra les altres i em feia l’efecte de trobar-me al límit d’un bosc; no pas d’un acollidor bosc californià, tampoc, sinó d’un bosc de Transsilvània, un bosc ple de llops, bruixes i bandits armats amb dagues que sotjaven just enllà d’on arribava la llum de la lluna.»

Robin Sloan és un nou talent literari americà que arriba al nostre país de la mà d’Amsterdam Llibres. Una llibreria peculiar, amb personatges delirants, conspiracions, secrets i misteris, què més es pot demanar. 

Em moro de ganes de tenir-lo entre les mans!
 

Comentaris

  1. M'agraden molt els llibres que parlen de llibres, així que m'apunto aquesta novetat.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars