Seguidors

IMM || Petits grans vicis

No és que ara m'hagi tornat addicte a aquesta secció... Volia esperar una mica per penjar aquest post, però no podia deixar passar l'efemèride. Una setmana com aquesta, ara fa 70 anys, va publicar-se la primera edició d'El petit príncep, un dels meus llibres preferits (si no El Preferit), malgrat que el vaig descobrir força tard. Tot i així, des que el vaig llegir ha format part de la meva vida i s'ha convertit en un dels meus petits vicis, del qual ja he parlat anteriorment al bloc. Allà on vaig, m'agrada comprar un exemplar del llibre en la llengua autòctona. Bé, doncs de l'escapada de Setmana Santa que vaig fer Santiago de Compostela, a més de molta aigua i un constipat, això és el que vaig endur-me: 


Un més per la col·lecció i crec que aquest és dels meus preferits :)

Comentaris

Entrades populars