Seguidors

Eqc || Lectures d'estiu

Com adoro l'estiu i les vacances, el sol, la platja...

Aquests dies el bloc està molt tranquil perquè m'he fugat de Barcelona, però no descanso del tot. 
 
Tot i que és un plaer poder sortir al balconet, amb la platja de fons, un café boníssim i un llibre per llegir, amb el sol escalfant la pell. De moment continuo amb la lectura de Balla, balla, balla, de Haruki Murakami, però us avanço que no m'està agradant massa. El que passa és que em costa molt deixar llibres a mitges i aquest el vaig agafar amb moltes ganes... Ja us explicaré com acaba. 
 
Demà tornada a la rutina i prometo posar-me les piles. Ànims als que encara heu de treballar, a mi em tocarà després. 
 
Llegiu molt!


Comentaris

  1. Oooh quina enveja! (enveja sana ehh)

    Espero que hagis enganxat bons dies de sol i que el llibre no t'acabi de defraudar!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars