Seguidors

IMM || Tesis doctoral de un extraterrestre

La veritat és que, només amb el títol y la coberta, aquest llibre ja em va despertar una gran curiositat. A més a més, darrerament m'estic aficionant a les novel·les d'humor i n'he llegit unes quantes (i totes les que en tinc pendents!). El sentit de l'humor és un aspecte que crec imprescindible en la vida. Saber riure'ns del que ens envolta ens ajuda a mirar-nos les coses amb relativitat i perspectiva. I com que els temps no ajuden en aquest sentit, m'alegra veure que no paren de sortir títols al mercat que pretenen alegrar-nos una mica la rutina! 

Un confiado extraterrestre llega a Barcelona para rematar su tesis doctoral de fin de carrera y alucina conviviendo en nuestro caos entre personajes sanjudianos. La falsa moral y la persistente utilización de la mentira como base de nuestra comunicación, le confirman que su viaje ha sido un acierto.

Tesis doctoral de un extraterrestre (de Tucho Balado i Ven y te lo cuento ediciones) promet una visió crítica i irònica de la societat en què vivim, que sembla fer aigües per tot arreu i perdre el sentit en alguns moments. La idea em sembla molt interessant, que algú ens miri des de fora i ens digui: però què carat esteu fent!

Tot i que hauré d'esperar una miqueta per llegir-lo (porque me lío y me lío y acabo llegint cinc llibres a l'hora i ja no sé ni on tinc el cap), en tinc moltes ganes. Potser li faig una ulladeta abans de posar-m'hi... 

Si voleu més informació sobre el llibre, l'autor o l'editorial, visiteu la pàgina web de Ven y te lo cuento ediciones, a qui vull agrair que m'hagin enviat aquest exemplar!  

Comentaris

Entrades populars