Seguidors

IMM || Setmana del Llibre en Català

Font: Setmana del Llibre en Català




La setmana passada es va celebrar la 31ª edició de la Setmana del Llibre en Català, un dels punts de trobada més importants del sector a casa nostra. Jo vaig poder-m’hi passar una estona, tot i que va ser el dia del diluvi universal... Em va cauré un xàfec! Per sort, els lectors i lectores som gent fidel i la pluja no ens fa por.  

Segons la presidenta de la comissió organitzadora, Montse Ayats, “la Setmana ha experimentat un augment moderat de les vendes i de visitants”. Una molt bona notícia, tenint en compte com està l’economia, en general, i el sector editorial, en particular. En total es van facturar aproximadament 210.000 euros, un 7,5% més que l’any anterior i es van vendre prop de 14.000 llibres.

A més dels diferents estands de llibreries i editorials, durant La Setmana també es van celebrar diferents actes i presentacions amb autors i professionals del llibre, convertint la plaça de la Catedral en un punt de trobada perfecte. 

Segons l’organització, els llibres més venuts van ser els relacionats amb el setge de 1714, fet gens sorprenent tenint en compte la coincidència amb la Diada i amb la celebració de la Via Catalana cap a la independència. 

Des d’Enquatricromia també vaig tenir ocasió de fer despesa a La Setmana. Concretament vaig comprar un exemplar de Cada color d’un riu, de Manel de la Rosa, un llibre al qual li tenia moltes ganes. A veure si en breu puc penjar la ressenya.



I tot i que aquests no els vaig comprar a La Setmana, també volia compartir amb vosaltres les meves dues darreres adquisicions: Y entonces sucedió algo maravilloso, de Sonia Laredo, i L’escuma dels dies, de Boris Vian. Tots dos fan molt, molt bona pinta.
 


I això és tot, espero que hagueu començat el dilluns amb molta energia! 

Felices lectures :)



Comentaris

Entrades populars