Seguidors

Activitat || Dia de les llibreries



La setmana passada es va celebrar a Espanya el dia de les llibreries i la veritat és que m’hagués agradat estar allà per poder-lo gaudir com cal: anar a les meves llibreries preferides i tornar a casa amb més d’un llibre a la mà.

Però tot i estar a milers de quilòmetres, també ho he volgut celebrar. Per això m’he dedicat a buscar llibreries encantadores per Munic. I en la meva recerca he trobat la Librería espanyola o Italibri.



La veritat és que és més una petita llibreria internacional on es poden trobar llibres principalment en italià, però també en castellà, francès, alemany i, fins i tot, tenen un petit (petitíssim) catàleg de llibres en català.

Les propietàries són encantadores i parlen gairebé tots els idiomes presents a la llibreria i el local és molt acollidor i convida a passar-se una estona fullejant i xafardejant. 

Com no podia ser d’una altra manera no vaig poder sortir del lloc sense endur-me un llibre amb mi. L’escollida va ser la guia de viatges Munich, una guía que nació muniqueando de Jordi Orts. Més endavant penjaré també la ressenya. 


També vaig descobrir un parell de llibreries amb molt bona pinta, tot i que no vaig entrar perquè no em veig amb cor de llegir una novel·la en alemany encara. Todo se andará...

Liebe Grüsse des de Munic!

Comentaris

Entrades populars