Seguidors

Ressenya || Muniqueando




Ara ja fa gairebé tres setmanes que estic en aquesta ciutat i ja començo a saber-me moure, però si això és així, en gran part ho és gràcies a Munich, una guía que nació muniqueando, de Jordi Orts. 

Aquesta guia és un compendi de les experiències del seu autor a la ciutat. De manera que és molt més personal, però també molt més interessant (crec jo) que les típiques Lonely Planet, etc (sense desprestigiar, que sóc una gran fan de Lonely Planet!). 

Està dividida en seccions per barris i a cada una hi ha el més interessant de cada àrea de la ciutat. A més a més, també hi ha destacats amb els punts d’interès principals (bier gartens, zones comercials...), entrevistes amb personatges que viuen a la ciutat i que ofereixen el seu punt de vista, un resum de restaurants i hotels, una secció d’excursions a pobles del voltant i, fins i tot, un mini diccionari.

El que més m’ha agradat és que està escrita en primera persona amb les recomanacions del seu autor i és com si ell mateix t’estigués recomanant el millor de la ciutat. 

A més a més, el disseny està molt cuidat, tenint en compte que es tracta d’una obra autoeditada. L’autor, Jordi Orts, va decidir a plasmar tota o molta de la informació recollida en el seu bloc Muniquando en una guia tradicional, fet que m’alegra perquè així la puc portar amunt i avall. No la deixo mai a casa. I, personalment, m’agrada més que consultar el mòbil (total, si estàs de vacances segurament tampoc tens internet al mòbil).

Tot i així, el bloc és molt recomanable, perquè hi trobes informació actualitzada sobre les activitats que es fan a Munich i sobre els diferents llocs i locals que l’autor va descobrint. I tot molt ben ordenat i molt fàcil de consultar. Una petita joia del món 2.0.

Per ser la meva primera compra a Munic estic molt i molt satisfeta :)

Comentaris

  1. Així et coneixeràs la ciutat per escriure les teves pròpies recomanacions. ;)

    ResponElimina
  2. Això passa, que estem acostumats a comprar sempre la mateixa guia que sempre em comprat per tots els països perquè ja sabem com va, la tipica Lonley Planet, Anaya Touring, Trotamundos, etc i ens perdem guies més desconegudes que també estan molt bé.

    ResponElimina
  3. Totalment d'acord amb tots dos comentaris!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars