Seguidors

IMM || Nou any, noves aficions




He decidit que aquest 2014 serà per a mi un any de reptes. Per això m’he proposat aprendre a fer punt, ja que s’ha posat tant de moda. Però això no és prou difícil, així que, per complicar-ho més, ho faré en alemany. 

En realitat, ha estat només una excusa per poder comprar-me aquest llibre del qual em vaig enamorar. Tot i així, crec que pot ser una bona oportunitat de practicar l’idioma fent una activitat que m’agrada, tot i que sé que aniré més lenta que una tortuga...


Es tracta d’un manual per a primerencs en el qual s’hi expliquen els diferents tipus de punts pas per pas, però també proporciona idees de patrons per posar en pràctica el que vas aprenent. Les explicacions van acompanyades d’imatges molt explícites i pràctiques. 



No sé si aconseguiré el meu propòsit, però així estaré ben entretinguda un temps XD. Qualsevol excusa és bona per robar-li temps al bloc...

Comentaris

Entrades populars