Seguidors

IMM || Faré tot el que tu vulguis, Iolanda Batallé




Tenia aquest IMM pendent de publicar. No sé com em va poder marxar del cap! La veritat és que, en els darrers mesos, aquest és el llibre que més il·lusió m'ha fet aconseguir. Vaig tenir la sort de conèixer la Iolanda Batallé i no em perdono no haver llegit res seu encara. 

Per això em va fer molta ràbia assabentar-me que Faré tot el que tu vulguis sortia a la venda un dia després que jo agafés un avió cap a Munic. Però no em vaig resignar i vaig encarregar a la meva família que el comprés i que me'l portessin quan em vinguessin a veure. I això van fer. 

Per desgracia encara no he pogut tastar-lo (tot i que això quedarà solucionat aquest cap de setmana) i tot el que he anat llegint a la premsa i les xarxes socials no fan més que posar-me la mel als llavis. No en va el llibre no para d'acumular bones crítiques, ja va per la segona edició i aguanta a les llistes de més venuts. 

En breu penjaré al bloc la ressenya i em posaré les piles amb les resenyes pendents!

Comentaris

  1. Es molt different del que puguis esperar, amiga.
    T'encantara!!!!

    Abraçades

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars