Seguidors

Ressenya || Hermoso caos




L’Ethan i la Lena pensaven que estaven acostumats als esdeveniments estranys i impossibles que ocorren al seu Gatlin natal. No obstant, quan tornen a casa, les paraules estrany i impossible adquireixen un nou significat. Plagues de llagostes, onades de calor i devastadores tempestes que assolen la ciutat, mentrestant intenten desfer els nusos que els lliguen a misteris centenaris.


He de reconèixer que estic passant per una fase poc lectora i això no ajuda gens a l’hora de gaudir dels llibres que llegeixo. Tot i així, aquest el vaig començar amb moltes ganes perquè és una saga que m’agrada molt, però no sé perquè m’ha costat molt seguir-li el fil. Em va costar força acabar-lo i no em va enganxar com ho van fer els dos anteriors. No sabria dir per què.

Em fa la impressió que els moments de tensió han perdut força i que ja saps que en cap moment els protagonistes estan en perill. Però ha dic que la meva opinió pot estar completament influenciada pel moment que estic vivint. 

Tot i així, la relació entre els personatges m’ha agradat molt més que en el llibre anterior i el final és de tallar la respiració!

A veure què tal el desenllaç... 

Comentaris

Entrades populars