Seguidors

Activitats || Un Sant Jordi lluny de casa



És inevitable, quan ets fora de casa, trobar a faltar la família, els amics, el menjar, els costums, les festes... 

Una de les tradicions que més gaudeixo de Catalunya és la de la Diada de Sant Jordi i reconec que se’m feia un món pensar que aquell dia no podria passejar per la Barcelona amb els carrers de gom a gom que tant m’agrada, xafardejar una parada de llibres rere una altra i gaudir de l’ambient tan màgic que es respira aquell dia a la ciutat. 

Però per sort hi ha més gent a Munic que se sent igual que jo i el Casal Català de Munic va organitzar una paradeta a la vora de Marienplatz (el que vindria a ser l’equivalent a la plaça Catalunya de Barcelona) on regalaven roses i explicaven aquesta bonica tradició i la seva història als muniquesos que s’hi acostaven a tafanejar.





També em va fer molta gràcia, mentre passejava per la ciutat, veure a més d’una persona amb una rosa a la mà. 

Així doncs, tot i que una mica diferent i una mica lluny de casa, jo també vaig celebrar el meu dia de Sant Jordi i vaig rebre la meva rosa i el meu llibre! 




Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars