Seguidors

IMM || Maus i "Zu schnell" (Massa ràpid)



Acostumada com estava a dormir rodejada de llibres, no m’acostumo a viure en un pis de prestatgeries quasi buides. Per sort és un problema que vaig solucionant a poc a poc i aquest és el motiu del post d’avui: ensenyar-vos les meves dues noves adquisicions :). 

A la primera d’ella li tenia moltes ganes des de feia anys i en l’última visita a una llibreria no ho vaig poder resistir. 


Maus, die Vollständige (Maus, història d'un supervivent) és una novel·la gràfica que narra la història d’Spiegelman i del seu pare i de com aquest va sobreviure a l’holocaust. Al còmic, però, els jueus estan representats com a ratolins i els nazis com a gats. En un principi es tractava d’una tira de vinyetes del dibuixant nord-americà Art Spiegelman publicades a la revista Raw entre el 1980 i el 1991. Entre d’altres, aquest llibre va fer-se amb el premi Pulitzer l’any 1992, convertint-se en la primera novel·la gràfica que aconseguia aquest guardó. 





Tinc moltes ganes de començar-lo, així que suposo que li acabaré posant les banyes al llibre que m'estic llegint ara i en breu podreu llegir la ressenya.


Zu schnell (Massa ràpid) és una novel·la de John Boyne, l'autor d'El nen amb el pijama de ratlles. Com a amant dels "mercadillus" tampoc em puc resistir a les muntanyes de llibres a bon preu. Aquest el vaig trobar per casualitat i vaig pensar que estaria bé llegir alguna cosa més d'aquest autor. A més a més semblava fàcil d'entendre i amb lletra gran! 

I així començo l'estiu, amb una llista de lectures pendents que cada dia es fa més i més llarga... Bon estiu a tots! Aprofiteu del sol l'escalfor els que pogueu :)

Comentaris

Entrades populars