Seguidors

Amors a primera vista: The watchmaker of Filigree Street



Tothom qui em coneix lleugerament sap que és molt perillós entrar amb mi en una llibreria. Creieu en l’amor a primera vista? Jo si, i gràcies a això tinc a la meva llibreria aquesta preciositat. 


No vaig ni molestar-me a llegir la sinopsi, senzillament vaig limitar-me a caminar cap a la caixa, pagar i sortir d’allà amb aquell somriure tonto de felicitat. Tot això sota la mirada atònita del meu company que em preguntava: ja el coneixies? No miraràs més? Però, aquest llibre no és el que estaves buscant, no?

Abans de tenir-lo no n’havia sentit res, ara, en canvi, no paro de veure’l per tot arreu. Tothom el recomana. Queda demostrat que sempre és una bona idea seguir els nostres impulsos.  




L’edició de Bloomsbory Circus és una meravella de maca i he vist l’espanyola la ha conservat, variant només els colors. No he trobat edició en català (corregiu-me si m’equivoco) i crec que puc parlar en nom de tots els qui em llegiu: LA VOLEM! LA VOLEM!

Mentrestant comparteixo la sinopsi de la pàgina Me gusta leer per a tots aquells a qui no els agradi comprar a cegues (covards XD):

Londres, 1883. Al tornar al seu petit apartament, Thaniel Steepleton s’endú una sorpresa: algú ha deixat un rellotge d’or al seu coixí, però el jove no té temps d’esbrinar qui ha entrat a casa seva i s’ha comportat de manera tan generosa... Treballa com a telegrafista al ministeri d’assumptes interns i acaba de rebre un cable anunciant un atemptat. 

Quan l’alarma del misteriós rellotge el salva d’una explosió que destrueix varis edificis, Thaniel emprèn la recerca del venedor que el va programar i descobreix el seu creador: Keita Mori, un japonès amable i solitari, que domina els secrets del temps i el du de la mà a un món nou, delicat i misteriós.
Mentrestant, Grace Carrow, una jove estudiant dedicada en cos i ànima a la física, es cola furtivament en una biblioteca d’Oxford disfressada d’home, abans que la seva mare la obligui a casar-se.
Com es creuaran les vides de Thaniel i Mori amb les ambicions de Grace? Què els uneix i, encara més, què els separa?

Comentaris

Entrades populars