Seguidors

Bogeria a la llibreria!



Si! Segueixo viva. No he tingut gaire temps per llegir (oh maleït destí, que m’obligues a treballar per viure), però en aquest temps que he estat desapareguda la meva biblioteca particular ha continuat creixent! (Per comprar si que he tingut temps, ho reconec...)


Verstand und Gefühl, Jane Austen, editorial Reclam:  

He de reconèixer que no tot han estat pecats meus, la gent que m'és propera sap com alegrar-me el dia i no vaig poder tornar a enamorar-me després de rebre aquesta meravellosa edició de Sentit i sensibilitat de l'editorial alemanya Reclam. L'edició és senzilla i sòbria, però, tot i així, una preciositat. 


La veritat és que es tracta d'una selecció de sis novel·les de Jane Austen i les vull totes! Es poden comprar per separat o en un pac també molt rebonic que surt més econòmic.  



 Alice im Wunderland & Alice hinter den Spiegeln, Lewis Carrol, editorial Gerstenberg:

Aquesta meravella també ha estat un regal, tot i que feia molt de temps que ja la tenia clitxada i havia de ser meva si o si. És una edició doble i il·lustrada amb les dues conegudes novel·les de Lewis Carrol protagonitzades per Alícia. La primera és Alícia al país de les meravelles i la segona Alícia rere el mirall. Fa pena obrir-la i tot per por de fer-la malbé. La veritat és que la nineta dels meus ulls. 




La quinta ola & El mar infinito, Rick Yancey, editorial RBA: 

Aquests dos llibres van ser caprici impulsiu totalment incontrolable.  Fa poc que han fet la peli i la veritat que no n'he sentit gaire bones crítiques, però em va despertar una curiositat molt gran per als llibres. Tenia ganes d'una lectura senzilla i ràpida, d'aquelles que et deixen parar de llegir, i em va fer la sensació que aquesta sèrie de novel·les podria fer el pes. Encara no he pogut encetar-la, però crec que serà la meva propera lectura.

Von der Erde zum Mond, Julius Verne, editorial A. Hartleben's - Diogenes Verlag: 


Aprofitant una visita improvisada de la mama vam fer una escapadeta a Regensburg i allà vam quedar atrapats en una paradeta de llibres de segona mà, mitja hora de felicitat remenant capses i buscant tresors. La veritat és que no hi va haver gaire sort, la majoria eren llibres de text sobre ciència i altres temes que se m'escapen, però en una petita capsa vaig trobar aquesta reproducció d'una edició del segle XIX de la novel·la De la terra a la lluna de Jules Verne. Hagués estat meravellós trobar l'edició original, però un cop descoberta només es tracta de buscar una mica més. 



I això és tot, per ara, perquè en dos dies ja tenim aquí Sant Jordi!


Comentaris

Entrades populars