Seguidors

La llista als Reis

Hola!

Se t’ha fet curta l’espera? He pensat en fer una entrada exprés, per compensar el retard de la setmana passada.

Ara ve Nadal, matarem el gall, i a la tia Pepa li... regalarem molts llibres! Aquí teniu la meva llista als reis mags, per si us ve de gust enviar-me’n algun :)

Comencem amb la Harry Potter mania
Criaturas fantásticas y dónde encontrarlas. Guión original de la pel·lícula. L’he vist en diferents blocs i trobo que és una edició maquíssima. A més a més, la pel·lícula em va encantar i Newt és tan... oooooix.

I què me’n dieu d’aquestes precioses edicions il·lustrades? 

Les vaig veure en una llibreria aquí a Alemanya i me’n vaig enamorar. Els dibuixos de Jim Kay són preciosos, per a mi un imprescindible per a tots els fans de Harry Potter. També estan en català de la mà de l’editorial Salamandra, així que jo crec que aquest Nadal seran meves. De moment em sembla que està a la venda el primer llibre, en castellà crec que també el segon.

Últimament em ve molt de gust la fantasia, així que em crida moltíssim Un cuento oscuro, de Naomi Novik. És com un conte de fades però en la seva versió més terrorífica i la coberta és maquíssima. El vull i el vull! 


El llibre que crec que caurà aquest Nadal si o si, encara que no es tracta d’una novetat és El nom del vent, de Patrick Rothfuss. Fa moltíssim que el tinc a la llista de pendents i crec que ja ha arribat el moment.

Deixant el tema màgia de costat, un altre dels llibres que no m’importaria rebre aquest Nadal és La química, d’Stephenie Meyer. És el primer thriller per a adults de l’autora de Crepuscle. Si, no m’importa reconèixer-ho, a mi em van agradar molt els llibres en el seu moment. Tots tenim un passat. El llibre l’editarà Rosa dels vents el proper febrer.


Seguint amb el gènere thriller, La parella del costat té molt bona pinta. Crec que podria estar en la línia de La noia del tren i Perduda.
Últimament estic llegint molt poc en català i m’ho noto fins i tot en la manera d’escriure, així que he estat buscant més llibres d’autors de la terra i tothom recomana moltíssim Allò que va passar a Cardós. De Ramon Solsona. Crec que és un must d’aquests Reis.  
I per posar un final, perquè això es podria allargar la vida i no sóc família d’Amancio Ortega ni res semblant, he posat a la meva llista un poemari molt maco d’Emily Dickinson. La veritat és que no sóc lectora de poesia i ja va sent hora de canviar això.

Quins són els llibres que estaran si o si a la teva llista?



Comentaris

Entrades populars