Seguidors

Una imatge val més que mil paraules... Avui, foto-ressenya!


Com va la setmana? Igual encara et dura la ressaca de les festes... Tant menjar i beure et poden deixar fet caldo. Com es van portar els reis? Jo, la veritat, no em puc queixar i t’ensenyaré el per què.


Avui no m’enrotllo gaire escrivint i el que vull compartir amb tu és la foto-ressenya de l’edició il·lustrada per Rébecca Dautremer d’Alícia al país de les meravelles. Quan vaig obrir el regal quasi em poso a plorar de l’alegria i no podia parar de fullejar-lo tota l’estona. El llibre és una veritable preciositat i brilla amb llum pròpia, malgrat la pèssima qualitat de les meves fotos (fet pel qual vull demanar perdó, però no estava gens inspirada ahir).

 









No només les il·lustracions a doble pàgina són una meravella, sinó que el llibre sencer està ple de detalls preciosos.







I em va encantar aquesta última pàgina amb aquesta fotografia en especial:



Perquè el primer que vaig pensar quan vaig veure la coberta va ser: què estrany se’m fa veure una Alícia de cabell fosc... I quan vaig veure la fotografia em vaig maleir, un cop més, per haver interioritzat tantíssim la versió Disney d’aquest conte, com de tants altres...

Espero que, tot i la qualitat de les fotos, hagis pogut apreciar la bellesa del llibre. Potser hauria d’haver apuntat en els propòsits per al nou any un curset de fotografia per a principiants... Potser encara hi sóc a temps.

A tu també t’agraden les edicions il·lustrades? Comparteixes alguna amb mi? No et tallis i deixa’m un comentari que m’encantarà llegir-lo!

Felices lectures i que tinguis un cap de setmana meravellós.


 

Comentaris

Entrades populars