Seguidors

Arriba el primer Favorits d'un món minúscul!


Hola de nou!

Avui, primer divendres de mes, vull compartir amb tu la primera entrada de Favorits i no et parlaré de llibres.

Si em segueixes a Instagram sabràs que també m'agrada molt el ganxet, el qual he redescobert no fa gaire. I dic redescobert perquè la meva mare ja va intentar ensenyar-me fa una eternitat, però la paciència no ha estat mai un dels meus punts forts i no durava ni cinc minuts.

Fa un any, més o menys, vaig descobrir a Marta del canal de YouTube i el Blog Bluü i des de llavors no he pogut parar. Crec que ja vaig parlar d'ella en un dels Butlletins, però volia fer-li un raconet al blog, així que ella és la meva recomanació d'avui. 

Imatges tretes de la web: The bluü room

La seva pàgina web és una passada. En ella hi trobaràs videotutorials amb idees i projectes meravellosos, cursos de ganxet (tan en línia com presencials) per a tots els nivells, consells i una botiga on podeu comprar tots els materials que ella utilitza. 

Però el millor de Bluü, sense cap mena de dubte, és Marta (evidentment). No tinc la sort de conèixer-la personalment, però cada vegada que veig un dels seus vídeos és com si quedés amb una amiga per fer un te. És una persona súper happy i dinàmica, propera, i té un do especial per contagiar-te amb la seva alegria i la passió que li posa a tot el que fa. 



Els videotutorials són genials i estan adreçats a tothom qui vulgui aprendre a fer ganxet. Tant hi fa que encara no hi tinguis molta idea, com jo mateixa, estan molt ben explicats i guiats pas a pas. Així mateix, són vídeos molt treballats i originals i jo me'ls miro només pel plaer de veure'ls, encara que no vulgui desenvolupar el projecte de què parla. Tot i així, una de les coses que més m'agraden és que és molt natural. Parla com si et tingués davant i no sembla que s'ho hagi après tot de memòria com en un telenotícies. 


Bluü també té un compte a Instagram on penja unes fotografies súper boniques de tot el que teixeix, els seus viatges, els cursos que fa... A més a més, és molt divertida i activa en totes les seves xarxes socials, no t'avorriràs pas amb ella.

Així que des d'aquí t'animo moltíssim a entrar en el món del ganxet. És un vici. Un cop que comencis no podràs parar, i a mi m'ajuda moltíssim a desconnectar de la rutina i a relaxar-me. I si t'animes, passa't per The bluü room, perquè aprendràs un fotimer i, el que és millor, t'ho passaràs pipa fent-ho.

I si ja hi estàs ficada, si us plau comparteix amb mi altres pàgines i gent que t'inspirin o que t'agradin als comentaris d'aquesta entrada :) A mi i a la resta ens encantarà llegir-los i descobrir coses noves!

Fins a la propera i que acabeu de passar una setmana de lectures meravelloses (i mans a la llana)!

Comentaris

Entrades populars