Seguidors

En procés d'adaptació



Sembla que el 2017 tampoc serà l'any en què em reconciliï amb la constància... Escric aquest post per a posar-vos al dia d'algunes coses de la meva vida que, inevitablement, han acabat per afectar el bloc.

La primavera la sang esvera, però a mi l'estiu m'ho ha regirat tot. Tot i que no volia fer vacances (ja que només publico un cop a la setmana, que no és gaire), al final s'han conxorxat els estels i he decidit, si no tancar per vacances sí saltar-me una mica l'agenda.

Així que durant els mesos de juliol i agost aniré pujant ressenyes de manera una mica aleatòria, depenent del temps que tingui en cada moment. Intentaré mantenir un bon ritme, però em conec, així que he preferit avisar d'antuvi per si el caos pren les regnes.

Què és el que ha passat aquest cop? En primer lloc que, PER FI, he trobat feina! Sí! És una bona notícia, però significa que el meu temps lliure (que fins ara era pràcticament tot el meu temps) es reduirà de manera dràstica.

En segon lloc, que com esperava tenir un estiu més aviat tranquil vaig menjar pels ulls i vaig apuntar-me a un fotimer de cursos i ara he de replanificar-me l'estiu per poder arribar a tot. I en això m'ocuparé durant aquests mesos, a adaptar-me a la rutina o a inventar-me'n una de nova.

I així estem, il·lusionada i acollonida a parts iguals pel que esdevindrà. Espero que setembre ja hagi posat tot al seu lloc i que la normalitat pugui tornar a aquesta casa, si és que en algun moment va ser-hi.

Gràcies per la teva paciència i per no enviar-me a pastar fang!

Comentaris

Entrades populars