Seguidors

L'única constant a la vida és el canvi...




Com costa de vegades trobar el camí, ¿oi? Aquest n’ha estat un de llarg, ple de canvis i alts i baixos. No negaré que en ocasions m’he plantejat fins i tot deixar el bloc. Pensava, si no ho has de fer bé, no ho facis. Però és una activitat que m’omple i que no vull que desaparegui de la meva vida.

Fa unes setmanes vaig compartir un post en el que t’explicava que, si bé no faria vacances, aquest estiu seria per a mi una temporada de canvis i que volia prendre’m els coses amb calma: a poc a poc i bona lletra.

Sembla que, de mica en mica, he anat establint la meva rutina. I, tot i que encara li dono voltes al que és millor (tant per a mi com per a tu que estàs a l’altra banda de la pantalla), vaig veient la llum al final del túnel. Crec que el bloc i jo anem encaixant els nostres ritmes.

Durant aquest mes d’agost les coses encara seran força inestables per aquí, però he decidit canviar el dia de publicació de ressenyes (que fins ara era els dimecres) als diumenges per la tarda. Així tindré la sensació d’acabar (i començar) la setmana amb un bon regust de boca i crec que em permetrà tenir més temps per preparar els textos.

D’altra banda, al Planning que vaig fer a principis d’any vaig establir dos dies per a les publicacions especials: els divendres i els dissabtes. Però m’he adonat que no puc aguantar el ritme. M’encanta apuntar-me a un bombardeig i sempre acabo enredada entre cursos i activitats. Al final no arribo i fallo en tot. Així que he decidit baixar les meves expectatives, comprometrem amb menys, però que el temps que li dediqui a cada cosa sigui de qualitat.

Així que seguiré fent entrades especials (Book Hauls, Wrap Ups i totes aquestes coses), però seran quelcom més esporàdic (com realment han estat fins ara, però sense el sentiment de culpa per no complir amb els terminis).

Una cosa que, com segurament ja hauràs notat, si que desapareixeran seran les Newsletters. A partir d’ara només les faré servir com a mitjà de comunicació per a esdeveniments especials com sortejos.

M’agradaria que fos diferent, però no puc oblidar que això per a mi és un hobby i que la majoria de cops no tinc 8 hores al dia per dedicar-li ni puc exigir-me un calendari com el d’un blog professional. Ho he intentat, però no ha funcionat.

I per acabar, i en relació amb el que et comentava que sempre m’enredo amb més coses de les que puc portar, vull comentar-te que he encetat un nou projecte. Es tracta d’un bloc de literatura. I tu ara estaràs pensant, un altre? S’ha tornat boja? No.

Ara fa un temps vaig apuntar-me a una comunitat en la qual, entre altres coses, es parla molt de la literatura feminista y literatura femenina. Des de llavors és un tema que em té fascinada i volia donar-li el protagonisme que es mereix.

Així que a la web Amb lletra de dona, que ja pots visitar, compartiré amb tu (si és que estàs interessat/ada en el tema) recomanacions de llibres escrits per dones que crec que juguen un paper molt important tant en la lluita feminista. Així mateix, també inclouré totes aquelles veus que crec que poden ajudar a construir una societat nova, més justa i més representativa d’una feminitat real (és a dir, amb la qual cadascuna de nosaltres es pugui sentir identificada).

I això és tot de moment. Demà podràs llegir la primera ressenya en el nou horari. Si em segueixes a Instagram, potser ja t’olores de quin llibre et parlaré.

Ens llegim demà! Felices lectures!

Comentaris

Entrades populars